Kundeservice

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål:

Kontakt Tinn Energi og Fiber:

Åpningstider

08.00-15.00

Telefon

35 08 09 09

E-post

kundeservice@tinnenergi.no

Send en melding til oss

Send gjerne inn din henvendelse her
Har du spørmål til tjenestene fra Tinn Energi & Fiber? Begynn letingen etter svar her.

Fakturering

Ta kontakt med kundeservice. Betalingsutsettelser må avtales før forfallsdato på faktura.

Vi fakturerer månedlig for forrige måneds forbruk.
Del 1 er for nettleie. Den betales til din netteier, som eier strømnettet der du bor. Nettleien går til drift og vedlikehold av strømnettet i ditt område, og til offentlige avgifter. Del 2 er for strømmen du kjøper av oss. Det du betaler bestemmes av strømprisen og hvor mye strøm du bruker.

Vi bruker Lindorff til å purre på regningene våre. Har du mottatt purring så skal denne betales til Lindorff og ikke til Tinn Energi & Fiber AS.

Det er kun forbruket, og ikke avlesning med til og fra stand, som nå synes på fakturaen. Dette er fordi vi har fått timesmålte målere, og da vises ikke lenger målerstand på faktura.

Måleravlesning

Du må lese av strømmen og sende inn målerstand innen den 5. hver måned. Målerstanden kan sendes inn gjennom: