Kundeservice

Fjærstein

Har du spørmål til tjenestene fra Tinn Energi strøm? Begynn letingen etter svar her.

Fakturering

Hvor ofte og når kommer strømregningen?

Vi fakturerer månedlig for forrige måneds forbruk. Se våre faktureringsrutiner her.

Hva betaler jeg for på strømregningen?

Del 1 er for nettleie. Den betales til din netteier, som eier strømnettet der du bor. Nettleien går til drift og vedlikehold av strømnettet i ditt område, og til offentlige avgifter.

Del 2 er for strømmen du kjøper av oss. Det du betaler bestemmes av strømprisen og hvor mye strøm du bruker.

Hvorfor har jeg fått en purring fra Kredinor?

Vi bruker Kredinor til å purre på regningene våre. Har du mottatt purring, så skal denne betales til Kredinor og ikke til Tinn Energi AS. Purregebyret er kr 70,00 pr 01.01.19.

Hvorfor står ikke målerstand på regningen?

Det er kun forbruket, og ikke avlesning med til og fra stand, som nå synes på fakturaen. Dette er fordi vi har fått timesmålte målere, og da vises ikke lenger målerstand på faktura.

Måleravlesning

Jeg har gammel strømmåler. Hvordan og hvor ofte skal jeg lese av strømforbruket?

Du må lese av strømmen og sende inn målerstand innen den 5. hver måned.

Målerstanden kan sendes inn gjennom:

Kontakt oss

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss.

Åpningstider

08.00 – 15.00

Telefon

Besøk oss

Slik finner du frem til oss.

Kontaktskjema

Send gjerne inn din henvendelse her.

Ansatte

Lisbeth Iversen

Kundekonsulent

Åsne Barhellestøl

Kundekonsulent

Meny