Avtalegiro

Med avtalegiro blir regningene betalt automatisk på forfall.

Du blir varslet om trekket og beløpets størelse minimum 7 dager før belastning skjer.

Du har full oversikt og kontroll med din konto via kontofon, nettbank og kontoutskrift.

Regningene dine betales alltid i tide og du unngår purringer og gebyr ved for sen betaling.

Tinn Energi AS sitt kontonummer: 2620.05.00015

E-faktura

Vi ønsker at våre kunder skal ha valgmuligheter når det gjelder å betale strømregningen. Hos oss har du derfor mulighet til å benytte både avtalegiro og E-faktura.

Med E-faktura vil du ikke lenger få faktura i posten. All fakturainformasjon vil i stedet gå elektronisk, noe som gjør fakturering og betaling enklere både for deg og oss.

For å kunne benytte eFaktura må du ha nettbank, dvs. at du betaler dine regninger via din bank sine nettsider.

Hvordan får jeg E-faktura?

1. Bestilles i kundens nettbank under betalingsmottakere.

Ved spørsmål om E-fakturareferanse står det oppgitt på siste faktura fra oss. Har du ikke mottatt faktura enda, ta kontakt med oss på tlf. 35 08 09 00.

Når vi har avregnet ditt anlegg, vil du få en e-post med melding om at du har mottatt en E-faktura.

2. E-fakturaen ligger nå i din nettbank. Du må inn der for å godkjenne fakturaen før betaling finner sted.

Dersom du i tillegg har avtalegiro, vil fakturaen automatisk bli belastet din konto uten at du trenger å gjøre noe mer.

3. All informasjon du er vant med til å finne på papirfakturaen finner du også på E-fakturaen.

4. Neste gang du mottar faktura fra oss og betaler den via din nettbank, vil du fra enkelte nettbanker få melding om at vi tilbyr E-faktura.

Du kan da velge å gå gjennom en prosess, som vil gi deg E-fakturafra oss neste gang.

5. I forbindelse med bestilling av E-faktura kan du få spørsmål om E-fakturareferanse.

Finner du den ikke, så ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.

Dersom du har flere abonnement må du bestille E-faktura på hvert enkelt.

Meny